zondag 1 juli 2012

Dag 15: Nog een doos van het rommelhoekje

Vandaag nog snel een opruimactie voor ik naar mijn werk toe moet gaan. Een tweede doos van het rommelhoekje dat ik gisteren al liet zien. Ik had al één doosje opgeruimd dus nu zag het er zo uit:
En vandaag dus weer een doos:

De tijdschriftenhouders mogen bij het oud papier want die gebruik ik toch niet meer. De rest hoort bij de mand, de cadeautjesmand. Eens kijken wat daar in zit:

Helemaal vol met prullaria die ik kan gebruiken als cadeautje. Maar dat moet je dan wel ook een keer doen en niet alleen maar volstoppen met nieuwe spulletjes ;)
Er kon een hoop weg...
Maar er is toch ook wel veel dat ik nog even wil bewaren. Die mogen dus weer terug in het mandje.

Overigens is dat mandje niet de meest ideale opbergplek dus daar moet ik nog iets op verzinnen...
Maar nu toch weer een klusje gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten