maandag 23 juli 2012

Dag 26: schilderen

Begonnen aan een klusje dat iets meer tijd in neemt...schilderen!
Ik wil al sinds mijn verhuizing (toch al weer een hele tijd terug) mijn boekenkast schilderen zodat het beter bij de rest past en deze week gaat het er dan eindelijk van komen...
De kast zag er eerst zo uit:
Al een beetje opgeschuurd omdat ik vergeten was om eerst een foto te maken :S
Maar na het maken van de foto weer verder gegaan met schuren en toen zag de kast er zo uit:

Mooi opgeschuurd en toe aan een likje verf...
Ook dat duurde weer even maar het is me toch redelijk gelukt:

En na deze foto heb ik er nog een laagje overheen aangebracht.
Nog steeds niet helemaal af, ik denk dat er nog wel twee laagjes verd voor nodig zijn, maar toch hard onderweg. Morgen weer verder en dan hopelijk een weer een heel eind opgeschoten...
Let you know!


2 opmerkingen:

  1. Leuke Blog,

    De kast word mooi! Misschien had je hem beter eerst in de grondverf of zoiets kunnen zetten, maar nu ik dit zeg realiseer ik mij dat ik zelf te ongeduldig ben om dat te doen haha inderdaad een paar lagen doen wonderen ;) Succes met je project! vr gr Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig!! Beter teveel dan te weinig verf, denk ik... Als zometeen al je boeken erin staan en je ziet dat je een stukje hebt gemist, dan baal je.. Succes ermee, het wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen