zaterdag 30 juni 2012

Dag 14: rommelhoekje

Alweer de 14e dag! Alweer 2 weken bezig met allerlei klusjes om het huis op orde te brengen!
Het voelt goed om er iedere dag mee bezig te zijn en het is leuk om te zien dat het makkelijker wordt omdat ik al vast plaatsen heb om zaken op te ruimen. Er is al een bak voor alle kaarten en één voor weggeefspulletjes, enz.
Vandaag een begin gemaakt met een rommelhoekje.
Deze dozen staan er al zo'n twee maanden en erg praktisch is dat niet, laat staan dat het er opgeruimd uitziet. Vandaag dus maar begonnen met de eerste doos leeg te maken. De kleine bruine was eerst aan de beurt.

Best een lastige doos omdat er allemaal troepjes en herinneringsdingetjes in zitten. Dat vind ik altijd zo moeilijk om weg te ruimen. Maar het kwam toch goed.
De kaartjes zitten bij alle andere kaarten die ik nog kan versturen. De prulletjes gaan naar de cadeaumand om weg te geven. De boekjes neem ik mee naar het werk, misschien vinden de kinderen het nog leuk om te lezen, anders kunnen ze weg. En onderin zaten nog wat folders en boekjes en foto's, deze liggen nu ook allemaal op een plaats waar het beter ligt. En uiteindelijk...

Vreemd dat je blij kunt worden van een lege doos ;)
Maar het is weer opgeruimd en de doos kan ik mooi gebruiken voor het oud papier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten