woensdag 11 juli 2012

Dag 18: Verder met de grote rotzooi

Vandaag weer verder gegaan waar ik gisteren gebleven was...
Er kwam nog een doos bij, mijn ouders zijn laatst verhuisd naar een kleiner huis en hebben alle spullen die van mij waren uit mijn kindertijd aan mij gegeven. Deze doos moest ik dus ook nog uitzoeken...
Veel spullen van de basisschool en een hoop tekeningen...leuk om weer even allemaal te zien en door te nemen.
Ik kwam ook dit tegen...

Ik heb deze staart laten afknippen toen ik 11 was of zo...al een hele tijd terug dus. Ik wilde toen al dat mijn haar gebruikt zou worden om er een pruik van te maken. Maar blijkbaar is het mijn ouders nooit gelukt om het op te sturen ;)
Dus ik heb meteen het adres opgezocht en het haar in een envelop gedaan...het kan blijkbaar nu nog steeds goed gebruikt worden.
En na al die dozen van gisteren en vandaag bleef er een hoop oud papier over:
Ik ben vandaag ook maar meteen een paar plastic bakken gaan aanschaffen. Die kartonnen dozen staan wel mooier maar in de berging ben ik toch bang dat er dan vocht en beestjes bij kunnen komen en dat zou ik niet willen. Nu eerst drie aangeschaft, maar ik ben bang dat ik er nog wel een aantal kan vullen!
Morgen dus nog maar een paar bakken halen! Bij deze zit er al een mooi labeltje op zodat ik ze gemakkelijk terug kan vinden. Nu in ieder geval blij dat ik weer wat dingen heb kunnen doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten