zondag 22 juli 2012

Dag 25: email

Gisteren een heerlijke dag shoppen gehad! En daarna meteen een verjaardag dus helaas geen tijd om nog een klusje te doen. Maar ik heb wel meteen alle kleding die ik gekocht had netjes opgeruimd...dus geen zwervende tasjes in de hal of slaapkamer!

En vandaag een digitaal klusje gedaan. Ik heb mijn 2 emailboxen volledig uitgepluist, want...

 Dus alles doorgelopen. Mails die ik nog wilde beantwoorden meteen beantwoord en weggedaan. En mappen gemaakt voor alles dat ik wilde bewaren zodat ik alles snel weer terug kan vinden.
Weg ermee dus!
En uiteindelijk een overzichtelijke mailbox. Blijkbaar schokkend voor een hotmailaccount want er kwam het volgende te staan:
'Dit Postvak IN is erg opgeruimd.'
Mooi compliment toch? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten