donderdag 12 juli 2012

Dag 19: Doorwerken aan hetzelfde klusje

Gisteren was ik al een heel eind gekomen maar vandaag moest ik toch weer even verder gaan.
Het is me gelukt om er nog wat bakken bij te halen en dus kon ik nog veel meer spullen in dozen werken zodat ze netjes opgeruimd kunnen worden.
Vandaag ook nog drie tasjes uitgezocht met spulletjes die ook bij deze klus hoorden...
Dit is dus één van de tasjes...allemaal spulletjes die nog bij mijn ouders stonden en die nu een beter plekje moeten krijgen. Het is me gelukt om ze alledrie uit te zoeken, opgeruimt staat netjes!
En na een een tijdje hard werken...

Alweer een stukje verder...nog maar een klein beetje denk ik...

1 opmerking:

  1. Je bent heel hard bezig! Heel goed! Zo te lezen ben je helemaal in de stemming! Mooi muziekje erbij, kan ook helpen! Ik heb mappen met insteekhoezen gemaakt voor bijzondere herinneringen, schoolwerkjes etc. Dan kun je het heel handig weer inkijken en doorbladeren. Stop jij alles los in dozen? Je kunt evt n foto maken van wat er in zit, of n lijstje en dat er op plakken. Heb al je blogs net even gelezen, je hebt nu vakantie? Veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen