woensdag 4 juli 2012

Dag 16: rommelhoekje bestaat niet meer

Even twee dagen niet geblogd, maar ik ben wel bezig geweest met opruimen.
Weer verder gegaan aan het rommelhoekje...dat er ondertussen al zo uitzag:
Nog maar één doos dus en die heb ik weg weten te ruimen.
Dit zat er in de doos:

Best gek dat je zo'n bijna lege doos laat staan...
Er zaten wat spullen in met informatie over reizen die ik gemaakt heb en wat spullen die ik gebruik als ik een plakboek maak. Ook zaten er een hoop spullen en foto's in die te maken hebben met het plakboek dat ik nog wil maken van mijn laatste reis. Daar wil ik toch echt eens mee aan de slag...gelukkig heb ik bijna vakantie, dus ik denk dat ik dan maar eens met dat klusje aan de gang ga!

Naast de doos stonden er ook nog wat opbergrekken die ik nog wil ophangen, ik weet alleen nog niet waar, dus die gaan nog even naar de berging.
En na al het opruimen ziet die hoek er nu zo uit:

Zo kan ik overal weer gemakkelijk bij komen!

1 opmerking: