vrijdag 20 juli 2012

Dag 24: Kleding

Morgen ga ik een dagje shoppen met een vriendin! Heerlijk zo'n dagje even weg en rondneuzen in leuke winkeltjes!
En kledingwinkels zullen we zeker niet voorbij gaan. Dus ik dacht vandaag dat het misschien wel handig was als ik dan zou uitzoeken of ik nog iets specifieks nodig had zodat ik niet drie keer hetzelfde shirtje in de kast heb liggen maar geen broeken ;)
Op naar de kledingkast dus!
De bovenste plank gebruik ik voor broeken en truien. Zoals je kunt zien lukt het me niet altijd om alles helemaal netjes terug te leggen :-D
Maar ik had al snel alles uitgezocht en er kwam een hele stapel uit die weg mocht uit deze kast!
Dus dan het resultaat:

De tweede plank ligt vol met shirtjes en blousjes...
En ook hiervan mocht heel wat weg. Vreemd genoeg waren er een hoop shirtjes waarin aan de onderkant van de voorkant kleine gaatjes zaten. Ik heb wel een gehoord dat dat kan komen door een riem. Hebben jullie dat ook wel eens?
Het resultaat:

En de derde plank gebuik ik voor slaapspullen en sportkleding...

Deze plank viel wel mee, vooral weer alles even recht trekken.

Maar er kwam toch een hoop spul uit de kast. Genoeg om een vuilniszak te vullen. Kijk maar:

En ik ben weer helemaal op de hoogte van de inhoud van mijn kledingkast! Ik weet weer precies wat ik heb en wat ik er nog bij wil hebben. Heel handig.
Op naar een dagje shoppen! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten