maandag 16 juli 2012

Dag 21: bureauspul

Vandaag 2 kleinere klusjes om te doen.
Ik was afgelopen week op zoek naar een envelop en een postzegel en kon ze niet snel genoeg vinden. Ik was al snel geneigd om nieuwe te gaan kopen. Maar aangezien dat niet de oplossing is, vandaag maar eens het laatje in het bureau uitgezocht.
Helemaal niet zo'n groot laatje en eigenlijk ook vrij gemakkelijk in te delen, maar dan moet je niet steeds in alle haast iets terug in het laatje werpen.
Dit kwam er allemaal uit:

En die lege docentenagenda is in ieder geval niet meer nodig ;)
Een aantal spullen is voorraad en ik heb geen 10 rollen plakband tegelijkertijd nodig, dus die berg ik ergens anders op. Zo ook voor de ophangplakkertjes, nietjes, lijm...enz. Die gaan samen in een doosje dat ik toevallig afgelopen week net leeg gemaakt had :)

En na het laatje even uit te soppen en weer opnieuw in te richten was dit het resultaat...

Stukken overzichtelijker!
En aangezien ik toen op dreef was heb ik ook maar meteen het schapje op het bureau meegenomen...

Beetje vol en niet erg praktisch...bovendien gebruik ik de helft niet. Dus ook van dit spul kon de helft in de voorraaddoos. En dan het eindresultaat:

Ook weer een stuk beter. Weer twee hoekjes verder....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten