dinsdag 24 juli 2012

Dag 27: Nog meer schilderen ;)

En vandaag weer vrolijk verder gegaan met schilderen. Kleine update van de boekenkast:
Met nog een laagje is het al bijna helemaal goed:
Ziet er goed uit toch? Ik wil alleen nog 1 laag hoogglans aanbrengen om het helemaal af te maken. Morgen dus weer verder.
En toen ik toch bezig was en nog verf in het bakje had zitten bedacht ik dat ik meteen wel 'even' de badkamerdeur kon schilderen...en het kozijn van de badkamerdeur...en het kozijn van de keukendeur ;)
Ik was idd lekker bezig!
Maar ook weer een heel verschil...

Beetje lastig met het licht om te fotograferen, maar je krijgt toch een idee. En ik liep al zo lang tegen dat klusje aan te hikken! Eindelijk een keer aan begonnen!
Dus morgen na de kast ook nog een likje verf over de deur en dan kan ik dat ook weer van mijn lijstje halen...opluchting!

1 opmerking: