dinsdag 10 juli 2012

Dag 17: terug van weggeweest

Al een aantal dagen niets geblogd omdat ik heerlijk een weekendje weg was. En opruimen thuis terwijl je in het buitenland zit wordt een beetje lastig ;)
Maar vandaag weer begonnen en ik kan de komende dagen ook flink aan de slag omdat ik een aantal weken vrij ben...hoop dus wat klusjes af te kunnen werken!

Vandaag aan de slag gegaan met een doos die al een tijdje stond en waar ik al een tijd niet meer in gekeken had.
Een doos vol met herinneringen en frutsels van een aantal jaar terug. Best lastig om dan te bedenken wat je wilt bewaren en wat er wel weg mag.
Al snel was de doos leeg, maar lagen er wel allerlei categorieën spulletjes op tafel...

En toen kon ik het niet laten om er nog een doos bij te pakken waar ongeveer soortgelijke spulletjes in zitten...
En ook deze was al snel gesorteerd en alle spulletjes en papieren lagen daarna bij de andere categorieën...toch nog maar een doos dan...

en nog één...

en nog één...

Na al deze doosjes leeggehaald te hebben en alles te organiseren bleek dat er een hoop papieren weg konden...

en de rest lag prima op stapeltjes...

Maar het is me nog niet gelukt vandaag om alles ook weer netjes op te ruimen. Morgen wil ik nog een doos leegmaken die ook dezelfde soort spullen bevat zodat alles meteen goed bij elkaar opgeborgen kan worden. Gelukkig woon ik alleen en heeft niemand dus last van de rotzooi ;)
Morgen weer verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten