woensdag 18 juli 2012

Dag 22: lalala (oftewel: laatjes uitmesten)

Vandaag weer een klusje gedaan, eigenlijk 6 kleine klusjes gedaan.
Ik heb een tafeltje dat ik uit kan klappen en daarin zitten 6 kleine laatjes waarin je gemakkelijk spullen weg stopt. Vandaag dus maar eens uitgezocht of alles ook in die  laatjes thuis hoort.
Drie laatjes aan iedere kant dus en maar eens begonnen met de eerste:

Dit laatje zat vrij vol met spulletjes...dus heb ze maar even uitgestald...

Vooral veel spulletjes die ik had verzameld om nog een keer met te knutselen of iets dergelijks, dus die mogen allemaal naar de ladekast waar nog meer van dat soort spul in zit.
Daarna hield ik nog maar een paar zaken over om weer terug in het laatje te leggen...

Dus dat ziet er weer een stuk beter uit!
En aangezien dat vrij snel ging nog maar een laatje gedaan...

Dit laatje ziet er uit als een behoorlijk warboel, maar nadat ik alle snoertjes netjes opgerold had viel dat eigenlijk alles mee...

Een paar zaken mochten ergens anders opgeborgen worden zoals de schakelaar voor het stopcontact...de rest ging weer netjes geordend terug het laatje in...

En ook dat was vrij snel gedaan dus toch nog maar een laatje...

Deze was eigenlijk al wel netjes dus alleen het koptelefoontje weg gedaan...

En toen de laatjes aan de andere kant bekeken...er bleken er 2 helemaal leeg te zijn! Dat was wel een verrassing. Maar dat is alleen maar gemakkelijk!
Het laatste laatje dus nog gedaan...
En deze viel eigenlijk ook erg mee...er konden wat spulletjes van de vakanties naar een andere opbergplaats. Het schaapje zet ik in de dvd kast neer zodat ik mijn kleingeld weer op kan gaan sparen en er konden ook wat spulletjes weg...

Dus ook dat was vrij snel gedaan! En het laatje is wee helemaal leeg!

Weer 6 schone en opgeruimde laatjes erbij. Op naar het volgende klusje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten