donderdag 28 juni 2012

Dag 12: De doos van pandora

Vandaag een klusje waar ik een beetje tegenop zag. Ik heb al een tijdje een doos staan met daarin allerlei verschillende spullen, ik weet dus niet meer precies wat er in zit.
Dat maakt dan ook meteen dat ik er tegen op zie omdat ik me ook nog niet voor kan stellen dat het straks allemaal goed opgeborgen zal zijn.
Maar eens moet het er van komen dus dan maar vandaag.
Zo zag de doos met inhoud er uit:
Ook best stoffig blijkbaar, dus ook maar meteen alles afgestoft.
Er zaten heel veel dingen in...van herinneringen in de vorm van kaarten en fotocollages, tot spullen van mijn opleiding en kinderspeelgoed. Uiteindelijk alles uitgesorteerd en bedacht wat ik wilde bewaren.
Dit is het spul nog op een hoopje bij elkaar:
 En na het uitsorteren zag het er al overzichtelijker uit:
En natuurlijk kon er ook wat weg:

Deze stapel is zelfs nog wat groter geworden.
Een hoop spullen konden ergens anders opgeborgen worden waar nog meer zaken van hetzelfde kaliber lagen, dus dat scheelde al een hoop en uiteindelijk heb ik maar een klein stapeltje weer terug in een doos gedaan. Wel een iets kleinere doos, want de grote was niet meer nodig. Die blijft dus leeg!


ook het slotje is netjes opgeruimd, nadat de foto was gemaakt...
 In de kleinere doos wat spullen gedaan waar een herinnering aan vast zit, hier wil ik nog een keer over nadenken en ik weet dat er nog meer herinneringsdozen zijn die ik uit wil zoeken, dus dat komt nog een keer.
Voor nu weer een stapje verder. Weer een klusje gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten