dinsdag 26 juni 2012

Dag 10: sokken, panty's en ander spul

Vandaag een klusje dat bestaat uit twee delen.
Ik heb een la vol sokken waar mijn dagelijkse sokken, pantykousjes en riemen in liggen en ik had nog een doos staat waar ook panty's, sokken en riemen in zaten die nodig eens uitgezocht moest worden.
Eerst maar eens de doos er bij gepakt.
Dit was dus de doos waar al het overige spul in zat. Ik kan er goed al een jaar niet meer naar gekeken hebben, dus nodig tijd om eens uit te zoeken.
Er kon een hoop weg...

Dit mag dus allemaal weg

en de verpakkingen heb ik ook niet meer nodig
Maar er mochten ook wat zaken blijven, alleen ga ik die in de la leggen...

Dit mag bij de carnavalsspullen, oranje panty's draag ik niet elke dag ;)

En dit mag ook blijven
En toen was de doos dus leeg...
Maar aangezien ik de spullen die mogen blijven wel netjes op wilde ruimen vond ik wel dat ik de sokkenla dan ook meteen even op moest ruimen...

En ook hiervan mocht weer heel wat weg...

Maar uiteindelijk zag alles er weer netjes uit!

Weer een klusje gedaan en een opbergdoos leeg. Wie weet krijgt deze nog een beter bestemming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten