woensdag 17 oktober 2012

Dag 40: Oplossing sieraden

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke oplossing om mijn sieraden overzichtelijk op te bergen.
Op internet had ik al wat ideeen gezien en één van die ideeen sprong er voor mij echt uit.
Men neemt een plank (een doodnormale eenvoudige plank) en een aantal greepjes en knopjes voor lades en deuren. Bevestig deze grepen en knoppen op de plank en je kunt dit prima gebuiken om de sieraden netjes op te bergen. Ideaal.
Ik was al een tijdje spullen aan het verzamelen om zo'n bord zelf te maken, maar vandaag dan ook echt maar alles in elkaar gaan zetten.
Dit is het resultaat:
Misschien is het effect nog niet helemaal helder zo. Morgen verder met de sieraden uitzoeken en ze mooi ophangen. Dan is het misschien beter te zien.
Eerst maar eens zorgen dat dit bord aan de muur komt te hangen!

3 opmerkingen:

  1. Ooo ik ben zeer benieuwd. Zelf heb ik ook dit probleem en nog steeds niet opgelost. Ik heb zoveel sjaals en kettingen, dus wacht je volgende blog als HEEEL BENIEUWD!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen, dit is echt een verrassende oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, die ga ik onthouden, dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen