maandag 27 augustus 2012

Dag 33: Badkamerkastjes en medicijnkastje

Vandaag weer volop aan de slag gegaan.
Ik wilde graag het medicijnkastje gaan inruimen, maar ik wist de de medicatie overal en nergens lag dus dat wilde ik eerst allemaal bij elkaar hebben.
Vanochtend dus eerst begonnen met mijn badkamerkastje. En dan ook maar meteen goed dus helemaal leeggeruimd en alles uitgezocht.
Omdat ik onder de wastafel ook nog twee laden heb met ongeveer hetzelfde spul die ook meteen leeggehaald en uitgezocht.
Het resultaat mag er zijn...
Spiegelkastje voor...

...en na
En de laden, nummer 1:

En nummer 2:


En het schapje...


Weer mooi leeg dus.
Maar toen was ik er nog niet...ik heb namelijk in een doos met allemaal reisspullen ook een lading zalfjes/pleisters/verbandjes en pilletjes gevonden dus ook die moesten allemaal uitgezocht worden.

De doos met reisspullen mag sowieso wel eens uitgezocht worden...maar dat is een klusje voor later...Nu eerst alle toilettassen met medicatie en verbandspul tevoorschijn halen.
En dat bleek zo'n beetje de helft van de inhoud te zijn!

Dus genoeg om uit te zoeken! Twee van de tassen/koffers zijn helemaal compleet voor bijvoorbeeld in de auto oid, dus die laat ik compleet en bewaar ik voor als ik een keer gemakkelijk een koffer mee wil nemen.
Maar de andere tasjes waren een wir war van spulletjes.
Na alles uitgezocht te hebben heb ik een tas vol pilletjes en zalfjes die over de datum zijn en die dus naar de apotheek gebracht kunnen worden (helaas geen foto gemaakt).
En na even goed nadenken over een handige indeling heb ik ook het medicijnkastje ingericht en paste het perfect!
Zier er goed uit toch? Ik ben helemaal trots!

1 opmerking:

  1. Je bent weer druk bezig.. netjes hoor ;)

    Denk dat ik ook maar weer eens gaat ruimen, krijg altijd gelijk de kriebels als ik een opgeruimd kastje ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen