dinsdag 30 oktober 2012

Dag 41: Sieraden uitzoeken

Het duurde even voor ik alle sieraden bij elkaar gevonden had en uitgezocht had...maar vandaag dan eindelijk alles klaar.
Eerst dus alles bij elkaar zoeken:
In de hoop dat ik dan nu alles bij elkaar had maar begonnen met uitzoeken.
Ik heb geen dure sieraden in huis en koop ook vaak goedkoop spul bij de drogist, maar op een gegeven moment zijn die helaas echt niet meer mooi. Er kon dus het één en ander weg.

En ook alle soorten en maten verpakkingen mogen de deur uit! Dat ruimt al lekker op! (de horloges zijn van slechte kwaliteit en mogen dus ook lekker weg...)

Maar er was ook wat spul waarvan ik nog wil kijken of ik er iets van kan maken. Nu ziet het er niet uit, maar misschien valt er nog iets op te poetsen. Ga ik dus proberen...

En een heel aantal sieraden valt onder de categorie 'carnaval'. Leuk voor de gein en toen ik nog jong was, maar daar loop ik nu niet meer dagelijks mee rond dus die bewaar ik bij de carnavalspullen voor het geval het daarbij net leuk is.

En dan maar uitzoeken wat er op het sieradenbord kan en op welke manier.
Zo zag het er uit zonder sieraden:

En zo met:

Nog een beetje rommelig vind ik zelf, maar mijn oorbellen komen zo in ieder geval beter tot hun recht.
Nu nog een oplossing bedenken voor de steekoorbellen, want die passen hier niet op...iemand een idee?

2 opmerkingen:

  1. Wat dacht je van een stukje piepschuim daar kun je die oorbellen zo in steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeui, wat ziet dat er leuk uit!! Echt geweldig gevonden.

    En de steekoorbellen... Misschien een stuk fluweel omzomen, evt. watteren, soort handvat van koord aanzetten, en met een priem gaatjes voorprikken, en dan ophangen...

    BeantwoordenVerwijderen