vrijdag 21 september 2012

Dag 35: reisspullen

Niet precies 35 dagen geleden dat ik begonnen ben ;)
Maar wel de 35e dag dat ik iets aan het doen ben om mijn huis op orde te krijgen, met kleine stapjes.
Misschien duurt het allemaal iets langer en zitten er soms wat dagen tussen, maar zolang ik het iedere keer weer op kan pakken blijft het toch aan de gang.

Vandaag maar eens die doos opgepakt die al een tijdje klaar stond om uitgezocht te worden, de doos met reisspullen.
Ik heb al een aantal verre reizen mogen maken en bij iedere reis kom je weer achter een aantal zaken die erg handig zijn om mee te nemen. Een aantal van die spullen gaan ook niet over de datum en kun je mooi bewaren voor een volgende keer. Ik heb ondertussen een doos vol spullen met van die handige spullen en ik heb ze nu maar eens uitgezocht.
En nee, dit is geen kleine doos. Zoals je kunt zien zit daar ook een schoenendoos in vol met spulletjes.
Verder bleek er bij de verhuizing ook een doos sieraden in gekomen te zijn (hoeft niet mee op reizen, dus niet bij de reisspullen) en een schoenendoos vol medicatie/zalfjes en dergelijke zaken. Die schoenendoos had ik gelukkig al eerder opgemerkt dus deze is al uitgezocht toen het medicijnkastje aan de beurt was.
De doos met sieraden zet ik even weg tot ik aan dat projectje begin.
De overige spullen bleken voor het grootste gedeelte nog prima te gebruiken en ook nog nodig. Die mogen bewaard blijven. En de schoenendoos was uiteindelijk niet meer nodig. Die neemt meer ruimte in dan nodig is.
Uiteindelijk past alles in deze box:

En die neemt ongeveer de helft van de ruimte in die de grote doos in neemt. Veel praktischer dus!
En de twee lege dozen mogen weg!

1 opmerking:

  1. Goed werk! Zo heb ik een la met de opschrift Travel, waar allemaal dingen inzitten die we specifiek hiervoor nodig hebben. Opblaasbare neksteunen en inklapbare tandenborstels en antimuggen-spul en ga zo maar door. Heel handig om het bij elkaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen